dinsdag 15 mei 2012

Stamping Angelsdag 12 mei 2012

Afgelopen zaterdag naar mijn eerste Stamping Angelsdag geweest.

De dag werd gehouden bij Doe@ding in Spijkenisse.
We hebben een leuke workshop gedaan die door Ellen Brons werd gegeven.
Ik kon helaas alleen 's morgens en moet mijn 2 projecten nog afmaken.
Het was een gezellige en relaxte sfeer zo met de Angels.

 Als je naar een Stamping Angeldag gaat is het ook
de gewoonte dat je een klein cadeautje voor elkaar maakt.
 Ik heb zelf lint gemaakt van repen katoen,
gekleurd met distress stain
en gestempeld met stazon.
 Klosjes gemaakt van karton en ook gestempeld.
Dit zijn de cadeautjes van de andere Stamping Angels.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Petra, je lint-kaartjes viel goed in de smaak, welkom bij de Stamping Angels!
    Hopenlijk kun je er de volgende keer de hele dag
    bijzijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja, ik ben "een beetje" laat met reageren op je blogberichtje van de Angels dag. Ik vond het ontzettend leuk dat je op zo'n korte termijn toch de ochtend erbij kon zijn! En wat gaaf dat je voor ons allemaal ook nog zo'n leuk cadeautje had gemaakt, super leuk!
    Ik hoop dat je er misschien een volgende keer de hele dag bij kunt zijn, maar vond het erg leuk je nu al te ontmoeten.
    Leuk om te lezen dat de ochtend al bij je in de smaak viel.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen